Plastyka Sport Muzyka Film Nauka Wolontariat Taniec Nauka Teatr Plastyka Sport Fotografia

W konkursie wzięło udział 15-tu Młodych Programistów. Na rywalizujących uczestników konkursu czekało niemałe wyzwanie - napisanie programu, który zamienia MicroBita w najciekawsze urządzenie. Wszyscy zawodnicy wykorzystali w swoich pracach możliwości multimedialne tej edukacyjnej platformy. Na wyświetlaczu pojawiły się napisy, znaki i wzory, a  z podłączonego głośnika dobiegały dźwięki własnoręcznie skomponowanych utworów, czy kolędy.

W tej edycji konkursu nowością był sterowany przez Microbita robot Move, który potrafi nawet napisać imię programisty, który go zakodował.


Konkurs wygrał program napisany wspólnie przez Antosia i Mateusza. Chłopcy stworzyli grę na 3 Microbity komunikujące się ze sobą sygnałami radiowymi. Zwieńczeniem konkursu był wyścig robotów we własnoręcznie zbudowanym torze z rolek od papieru toaletowego. Zabawy było co niemiara. Konkurs w pracowni Młodych Programistów zorganizowany został po raz drugi.